Hoşgeldiniz


Sormak istediğiniz bir soru olursa ya da bir merhaba demek isterseniz mail adresim:
gamzeozkan5@gmail.com

16 Kasım 2012 Cuma

Watsons'dan Neler Aldım?

Watsons'ın Kasım kataloğunu 1 hafta önce gördüm ve alınacakları da belirledim kafamda. Fakat gel gör ki bugüne kadar ne kadar niyet ettiysem gidemedim sevgili izleyici. Bugün gittim ama öyle bir niyetim yoktu yani planlamadan gittim. Yoksa artık plan yapmasam mı gideceğim diye.. Gitmekte geç kaldığım için alınacaklar listemdekilerin bazılarını bulamamam beni şaşırtmadı ama üzdü. Unutmadan söyleyeyim, Kasım ayı boyunca yaptığınız alışverişlerde Watsons markalı ürünlerde Turkcell Kadınlar Klubü üyelerine %40 indirim var. Bende alınacaklar listemde bulunan, mağazada ne kaldıysa aldım.


Kullanmaya başlayınca tek tek ürünlerle ilgili yorumlarımı yapacağım. Neler aldığıma gelecek olursak;
  • Vazelin kofre set vücut kremi
  • Watsons ballı saç cilası
  • Watsons siyah noktalar için burun bandı
  • Watsons salatalık ve Bird's nest maske
  • Taft saç spreyi
  • Golden rose matte 11
Umarım hepsinden memnun kalırım.. Aralık ayı Watsons kataloğundan payıma neler düşecek bekleyelim ve görelim.

Hiç yorum yok: