Hoşgeldiniz


Sormak istediğiniz bir soru olursa ya da bir merhaba demek isterseniz mail adresim:
gamzeozkan5@gmail.com

16 Kasım 2012 Cuma

Günün Alışverişi Vol.4

Birşeyler almayalı uzun zaman oldu... Bunca zaman alışveriş yapmadan durmam çok şaşırtıcı nasıl oldu inanın bilmiyorum :) Havaların soğuması ve yağmurlarında başlamasıyla sonbahar-kış sezonu için alınacakları belirledim ve en gereklilerden biri olan yağmur botu sorununu çözdüm. Şimdilik! Sevgili Sıla'nın instagram hesabında resmini paylaştığı şu botları aramadığım Mudo kalmadı sayın izleyici. Hatta Mudo'ya mail bile attım hangi mağazanızda var diye ama tenezzül edip geriye dönmediler!! Müşteriye karşı bu kadar ilgisiz olmaları gözümdeki değerlerini kaybettirdi.. Neysee... İnternet sitelerinde var ama denemeden almaya cesaret edemedim doğrusu.. Heryerde tırım tırım aradığım botlar meğerse burnumun dibindeymişde haberim yokmuş! Bugün uğradığım Mudo'da karşımda bu güzellikleri görünce nasıl sevindim anlatamam. Aslında siyahını istiyordum ama numarası yoktu. Kahverengide de son 37'yi ben aldım :) Böylece muradıma ermiş oldum.

Bakalım sizlerde benim kadar beğenicek misiniz?



Arkasındaki fiyonk beni benden alıyor bu ne şirinlik :)




Son olarak Koton'dan bir etek ve bijuteriden kolye, küpe, yüzük ve bileklik aldım.





Bir alışveriş postunu da böylece sonlandırmış olduk. Arayı çok açmamayı umuyorum :)

Hiç yorum yok: