Hoşgeldiniz


Sormak istediğiniz bir soru olursa ya da bir merhaba demek isterseniz mail adresim:
gamzeozkan5@gmail.com

18 Ekim 2012 Perşembe

Wedge Sneakersımı Buldum

Geçen sene burun kıvırdığım, beğenmediğim, ben bunu giymem dediğim ayakkabının numarasını bulupda alabilmek için yaptıklarımı duysanız katıla katıla gülersiniz canlarım. E gülmemek elde değil tabi ben bile gülüyorum kendime. Bu da bana ders olsun neymiş, demek ki büyük konuşulmayacakmış bir daha. Gereken dersi aldığıma inanıyorum.

Efendim öncelikli olarak wedge sneakers almak için ilk görüştüğüm yer Shoetek oldu. Mail attım, aradım, dükkanlarına gittim. Hep aynı cevap "En kısa zamanda stoklarımızı güncelleyeceğiz.". Hergün pardon her saat sitelerine girip baksamda bir türlü stokların güncellendiğini göremedim. Yani diğer bütün modeller stoğa yeniden giriyor hatta tükeniyorken wedge sneakerslardan iz bile yoktu. Neyse dedim başka yerlere bakayım. Sonunda numaramı Bambi'de buldum. Aklımda renk olarak siyah vardı. Siyahı denedim ama o sırada satış yapan beyefendi "Neden renkli modellere bakmıyorsunuz? Siyahda model pek belli olmuyor, renkliler daha çok modeli ön plana çıkarıyor." dedi. Bende ona istinaden tercihimi renkli modelden yana kullandım. Ama tabiki aklım hala siyahda :) Bakalım ne renk almışım *.*


Kendim fotoğraflamayı unuttuğum için bugünkü Trendyol Bambi kampanyasındaki görselini ekliyorum. Buarada Trendyol'a üyeliğiniz bulunmuyorsa hemen üye olun tık tık. Her ne kadar rengine henüz ısınamamış olsam da kendisi pek rahat hatta rahat yanında az bile kalır. Ayağımda bu ayakkabı varken koşarım, uçarım, hoplarım, zıplarım herşeyi yapabilirim. Bayıldım resmen. Bütün ayakkabılar bu rahatlıkta olsa keşkee. Eğer hala bir wedge sneakersınız yoksa hemen alın derim. Şiddetle tavsiye edilir.

Hiç yorum yok: