Hoşgeldiniz


Sormak istediğiniz bir soru olursa ya da bir merhaba demek isterseniz mail adresim:
gamzeozkan5@gmail.com

13 Ekim 2012 Cumartesi

Günün Alışverişi Vol.3

Merhabalaar yine bir alışveriş postu ile selamlıyorum sizleri *-* Evet alışveriş yapmayı çok seviyorum ve fırsat buldukça da birşeyler alıyorum. Önemli olan mutluluk :) Mutlu olma yollarımdan biri de alışveriş öyleyse hadi bu kez mutlu olmamı sağlayan parçalar nelermiş bir bakalım.

Koton kesinlikle kendimi kaybettiğim bir mağaza. Hele yeni sezon ürünleri birbirinden güzel, beğendiğim birçok parça var. Sonbahar-kış sezonunda çizmelerle giymek için güzel bir etek ararken Koton'da karşıma çıkan bu güzelliği almadan yapamadım.


Sonbahar-kış sezonu için çanta almadan olur mu? Olmaaaaz!! Yine önceden siyahını gördüğüm bu çantanın siyahı kalmayınca bende kahverengini aldım. Zaten benim siyah çanta alamama gibi bir problemim var. Nedenini bende bilmiyorum. Ne zaman siyah bir çanta almak için alışverişe çıksam kahve ve tonlarında çantalar alıyorum. Ama söz bundan sonraki ilk çantamı siyah alıcam!! Çantada Koton'dan...


Birde arka yüzünüzün ve yan tarafınızında resmini görelim efenim :)

            

       

Yine Koton'dan almış olduğum LOVE damgalı yüzüğüm ve kaplumbağa çanta süsüm. Çok sevdim ben sizii :*
                  
   



Yine bir alışveriş postunun sonuna gelmiş bulunuyoruz. Bir sonrakinde görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok: