Hoşgeldiniz


Sormak istediğiniz bir soru olursa ya da bir merhaba demek isterseniz mail adresim:
gamzeozkan5@gmail.com

6 Ekim 2012 Cumartesi

Günün Alışverişi Vol.2

Alışveriş yapmayalı uzun zaman oldu. Bitenler çoğalmadan ufak bir alışverişin iyi olacağına karar verdim. Bugün yapılan alışverişin asıl amacı kitap almaktı. Okuyacak kitabım kalmamıştı ve pek sıkılıyordum. Kitap almak için çıktığım alışverişime ufak eklemelerde yaptım beğendiğim şeyler olunca :)
Hangi kitapları almışım bakalım mı?


Dizüstü edebiyat serisine bayılıyorum. Serinin eksiklerini tamamlıyorum. Grinin elli tonu hakkında ise o kadar çok konuşuldu, yazıldı ve çizildi ki sırf merakımdan aldım. Bakalım nasıl bir kitap. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile Sinan Akyüz'ün İncir Kuşları adlı kitabını okumuştum. Ne ağladım ama o kitabı okurken. Kitap okumayı seviyorsanız kesinlikle alıp okumalısınız. Bu kitabının da pek sevildiğini duyunca ben de okuyayım dedim ve aldım.

Gündüz nemlendiricim, eyeliner ve concealerım bitmişti. Biten ürünlerimi almak için Watsons yollarına düştüm. Nemlendirici konusunda bu aralar favorim: Loreal. Cildim hiç kurumuyor ve öyle çok yağlı bir kremde değil. Beğenerek ve severek kullanıyorum. Bir çok eyeliner denedim ve hiçbirinden memnun kalmadım. Rimmel'in eyelinerını denemek için aldım. Biten concealerım Max Factor 303'dü. Watsons'da bulamayınca bende onun yerine Rimmel'in en açık renkli concealerını aldım. Bakalım nasıl çıkacaklar. Artık çantada el kremi bulundurma zamanı gelmiş benim için. Geçen gün ihtiyacım oldu çantamda yoktu. Aklıma gelmişken onu da aldım. Görelim neler almışım;


Çok sevdiğim bir bijuteri mağazası var. Önünden geçerken şöyle bir bakayım dedim. İşte sonuç;


Önünden geçtiğim bir mağazanın vitrininde görüp beğendiğim kazağıda almadan edemedim. Soğuk havalarda taytlarla şık bir görünüm sergileyecek. Sezonun trendi zımbalardan da nasibini almış. Öyleyse görüp de almamak olur mu hiç :)



Bunca gezmenin yorgunluğunu ise sevdiceğimle beraber Mado'da mola vererek atmış olduk. Benim seçimim; Kup Hawai'den yana oldu.



Bir başka alışveriş postunda görüşmek üzere :*

Hiç yorum yok: