Hoşgeldiniz


Sormak istediğiniz bir soru olursa ya da bir merhaba demek isterseniz mail adresim:
gamzeozkan5@gmail.com

18 Ekim 2012 Perşembe

DIY: Mynita Bileklik

Bugün Lidyana'dan Mynita'nın kurukafalı bilekliklerine bakıyordum yine! Ancak hala ne renk istediğime karar veremediğimden düşünmek için süre verdim kendime yine!

Almak istediğim güzellik şöyle;

Bilekliklerimin olduğu kutuyu toplamak amacıyla önüme döktüğümde yıllardır kullanmadığım siyah boncuklu ve uzun zaman önce almış olduğum ama bileğime büyük geldiği için kullanamadığım yeşil kurukafalı bilekliğim bana bakıyordu. Siz kullanılmayı hakediyorsunuz çocuklar dedim ve kendi mynitamı kendim yaptım böylece :)

Kendi mynitamızı yapabilmek için gereken malzemeler;
Siyah boncuk, kurukafa ve lastik misina.


Malzemelerimiz hazırsa bilekliği yapmamız 1-2 dakika içerisinde hazır. İşte karşınızda ta ta taaaam!!


Bir de bilekte nasıl duruyormuş hadi ona bakalım,


Renk renk yapmak istiyorum bu bilekliklerden ben çok beğendim. Peki yaz siz beğendiniz mi, nasıl olmuş?

Hiç yorum yok: