Hoşgeldiniz


Sormak istediğiniz bir soru olursa ya da bir merhaba demek isterseniz mail adresim:
gamzeozkan5@gmail.com

27 Eylül 2012 Perşembe

Wedge Sneakers

Geçen sezondan beri adından sıkça söz ettiren wedge sneakerslar bu sezonda tahttaki saltanatını sürdüreceğe benziyor. İlk çıktığı zamanlarda pek ön yargılı yaklaşmış, beğenmemiş ve "ben bunları asla giymem" demiştim. Ama büyük konuşmuşum :) Bunları asla giymem diyen ben şimdilerde hangi markadan ne renk wedge sneakers alsam diye düşünür oldum.. Demek ki neymiş hiçbir zaman büyük konuşmayacakmışsın. E bu da bana ders olsun dimi :)
Pahalı olan sneakerslar olduğu gibi, makul fiyatta satılan sneakerslarda var. Yani bütçenize uygun olan bir sneakers bulmanız mümkün.
İsabel Marant'ın sneakerslarının her biri arzu nesnesi.. Beğenmemek elde değil resimlere bakınca sizde bana hak vereceksiniz.

          



Şimdi de Ash'in sneakerslarını görelim

                 


                           

Asos'da kendi sneakerslarını üretip satışa sunalı çok oldu. Tercih edilebilecekler arasında yerini alıyor.
  
       

Newlook'da sneakers konusunda pek çok seçenek sunuyor. Beğendiğim iki model ise şöyle;          
                     
   

Makul fiyatlı sneakers bulabileceğiniz adreslerden biri Deichmann. Sonbahar-Kış sezonu için üretmiş olduğu sneakerslar şık görünüyor. Lacivert renkli olan tercihlerim arasında yerini çoktan aldı bile.    
 
   

Fiyat konusunda bütçenizi zorlamayacak adreslerden bir diğeri ise her zaman olduğu gibi Shoetek. Listemin en başında yerini alıyor.


Bu kadar çok seçenek arasında en zor olanı ise renk konusunda karar vermek.. Kararımı hangi marka ve renkten yana kullanacağımı ise bekleyelim ve görelim :)

Hiç yorum yok: