Hoşgeldiniz


Sormak istediğiniz bir soru olursa ya da bir merhaba demek isterseniz mail adresim:
gamzeozkan5@gmail.com

20 Eylül 2012 Perşembe

İş Hayatına İlk Adım

                   


Geçen hafta işe başladım. Hayırlı olsun dediğinizi duyar gibiyim, teşekkür ederim :) Yarın işteki 2. haftamı bitiriyorum. Biraz sıkıntılı bir yaşam iş yaşamı, eğitim hayatı gibi değil. Mesela okula istediğinde gitmeme gibi bir lüksün varken, iş söz konusu olunca öyle bir lüksü kalmıyor insanın. Her sabah o sıcacık yataktan kalkmak ve hazırlanıp işe gelmek zorundasın. Başka yolu yok :) Dert yanmıyorum yanlış anlaşılmasın. Güzel yanları da çok.. Kendi paranı kazanıyor olmak, insanlarla birarada olmak güzel ve yaşanılası şeyler..

Bilgisayar programcılığı mezunu olduğumu söylemiştim. Bir yazılım firmasında teknik eleman olarak görev yapmaktayım 2 haftadır. Belli bir deneme süresi var. Onun sonucunda herşey daha da güzel olucak inşallah.

Bloğumu yeni açmışken bu kadar boşlamamın sebebi işe başlamış olmamdır. İş yaşamına alıştığım anda postlarımı daha da düzenli gireceğim söz veriyorum :)

Hiç yorum yok: