Hoşgeldiniz


Sormak istediğiniz bir soru olursa ya da bir merhaba demek isterseniz mail adresim:
gamzeozkan5@gmail.com

8 Eylül 2012 Cumartesi

Günün Alışverişi

Bugün ufak bir alışveriş turu yaptım yine. Öncelikli durağım Koton oldu. Bir adet koyu renk flared jeans ve iki adet deri bileklikle çıktım mağazadan. Sonbahar-Kış sezonu için birbirinden güzel çantalar gelmiş. Aklımda kalan birkaç tane çanta var ancak o esnada karar veremediğim için alamadım ve resimlerini çekmeyi de unuttum. Flared jean paçaları yapılması için terziye verildiğinden resmini paylaşamayacağım. Giydiğim bir gün üzerimdeyken resimini çeker paylaşırım sizlerle. Bilekliklere bakalım


Deri bilekliklerin fiyatları 6 tl. Uzun zamandır kurukafalı bir deri bileklik arıyordum Koton da bulunca pek sevindim.

              

Kitap kurdu olduğumdan bahsetmedim sanırım.. Biri bitmeden birkaç tane almak adetimdir. Eğer bütün kitaplarım bittiyse kendimi yapayalnız hissederim. Yapacak hiçbir işim yokmuş gibi gelir ve ciddi anlamda mutsuz olurum. Ama eğer kitap okuyorsam benden mutlusu yoktur. Kitap okumak en büyük aşk benim için tabii sevgiliden sonra :) En son Oben Budak'ın yazmış olduğu Falan Filan'ı okudum. 2 günde bitti eğlenceli bir kitaptı. Okumamış olanlara tavsiye edilir. Şimdi ise Erkek Dedikodusu'nu okumaya başladım. Dizstü edebiyat serisine hayranım.. Bugün alınan kitaplara gelecek olursak


Debbie Macomber ayrı bir post konusu.. Her kitabı okunulası bir yazar. Gül Limanı Oteli ve Erkek Dedikodusu 2 kitapları D&R'dan. Zehr-i Katil ise marketten. Yazarın ilk kitabı olan Satranç Cinayetleri kitabınıda aynı marketten almıştım.

Birde denemek için Gratis'den Nivea'nın stick deodorantını aldım. Bakalım beğenebilecek miyim?


Böylelikle ilk alışveriş postumuzun sonuna gelmiş bulunmaktayız :)

Hiç yorum yok: