Hoşgeldiniz


Sormak istediğiniz bir soru olursa ya da bir merhaba demek isterseniz mail adresim:
gamzeozkan5@gmail.com

8 Eylül 2012 Cumartesi

DGS Sorunsalı

                                    

Önceki postumda Haziran ayında mezun olduğumdan bahsetmiştim. Bilgisayar Programcılığı mezunuyum efendim. Lisede de aynı bölümü okumuştum. Üniversitede de inat ettim aynı bölüme devam ettim. Onca arkadaşım alan değiştirmişken ben hangi amaca istinaden alan değiştirmedim hala soruyorum kendime. Cevabınıda bulamıyorum. Pişman mıyım? Yeri geliyor 'evet' cevabını veriyorum, yeri geliyor 'hayır' cevabını veriyorum. Belirsizlik durumu...

Güzel bir 2 yıl geçirdim. Hocalarım belki de hayatımda tanıyabileceğim en cana yakın, en ilgili öğretim elemanlarıydı. Okulumu seviyordum. Şimdi yazarken farkettim de sanırım özlemişim okulumu ve hocalarımı. Emeği geçen bütün hocalarıma bana kattıkları her yeni bilgi için tek tek teşekkür ederim.

Neyse... Mezun olunca DGS sınavında bir şansımı denemek istedim. Geçen hafta tercihlerimi yaptım. Şimdide büyük bir heyecanla tercih sonuçlarının açıklanmasını bekliyorum. Daha fazla okumak istiyor muyum bilmiyorum.. Eğer kazanırsam iyice düşünmem gereken bir konu. Sonuç itibariyle hazırlık sınıfıda dahil 4 yıl okumam gerekecek. Ancak ben bu 4 yılı bitirebilme güç ve kuvvetini kendimde göremiyorum. Tabii şimdilik. Belki ilerleyen günlerde fikrim değişir :)

Hiç yorum yok: